Terminy posiedzeń na rok 2025:
- 29 stycznia
- 19 marca
- 14 maja
- 17 września
- 22 października
Terminy posiedzeń na rok 2024:
- 31 stycznia
- 6 marca
- 17 kwietnia
- 22 maja
- 26 czerwca
- 25 września
- 13 listopada
- 18 grudnia
Terminy posiedzeń na rok 2023:
- 18 stycznia
- 15 marca
- 26 kwietnia
- 31 maja
- 20 września
- 25 października
- 13 grudnia
Terminy posiedzeń Rady Naukowej NIO-PIB w 2022 roku:
- 12 stycznia
- 23 marca
- 11 maja
- 22 czerwca
- 21 września
- 26 października
- 23 listopada
- 21 grudnia
Terminy posiedzeń Rady Naukowej NIO-PIB w 2021 roku:
- 20 stycznia
- 10 marca
- 21 kwietnia
- 28 maja
- 8 września
- 29 września
- 17 listopada
W związku z nowymi kryteriami dotyczącymi zmian w ustawie 2.0, jak również stworzeniem nowych podstaw funkcjonowania przebiegu procedowania postępowań awansowych w RDN, bardzo prosimy o zastosowanie nowych wytycznych celem ułatwienia procedowań awansowych wszystkie zainteresowane osoby, w tym również właściwe prowadzące w Państwa Instytucie. Zarówno w postępowaniach o nadanie tytułu profesora, jak również doktora habilitowanego prosimy o ograniczenie przesyłanych dokumentów przez kandydatów w wersji papierowej, jedynie do formalnych tj. wniosek, autoreferat, wykaz osiągnięć naukowo-badawczych, załącz bibliometrykę, kopie dokumentów potwierdzających nadanie wcześniejszych tytułów naukowych (doktora, ewentualnie doktora habilitowanego). W przypadku profesor również prosimy o dołączenie oświadczenia lustracyjnego (dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.), poświadczenia prawnej pielęgnacji, jak również ewentualnej informacji o poprzednim ubieganiu się o nadanie tytułu. Pozostałe dokumenty tj. kopie publikacji (w tym tzw. główne dzieła), ewentualne oświadczenia, zaświadczenia, certyfikaty i inne dodatkowe dokumenty prosimy nagrywać tylko w wersji elektronicznej, najlepiej na pen drive.