Sekcja Organizacyjno-Administracyjna
Kierownictwo
Kierownik Sekcji Organizacyjno-Administracyjnej
mgr Iwona Sosnowska, EMBA
Tel. kontaktowy: (22) 546 33 71
E-mail: iwona.sosnowska@nio.gov.pl
Sekretariat
mgr Katarzyna Kisielińska, st. specjalista ds. administracyjnych
Tel. (22) 546 27 26
E-mail: katarzyna.kisielińska@nio.gov.pl
Aleksandra Nowak, specjalista ds. administracyjnych
Tel. (22) 546 33 31
E-mail: aleksandra.nowak@nio.gov.pl
Zespół
Koordynatorzy
- Weronika Krysińska – Koordynator diagnostyki patomorfologicznej
- mgr Monika Cichaczewska – Koordynator diagnostyki patomorfologiczno-genetycznej
- Anna Zawistowska – Koordynator diagnostyki cytologicznej
- mgr Anna Wysocka – Koordynator Punktu rejestracji badań patomorfologicznych
St. specjaliści ds. administracyjnych
- mgr Małgorzata Wrzosek
- mgr Agnieszka Wojtasiak
- mgr Katarzyna Kisielińska
Specjaliści ds. administracyjnych
- Barbara Utrata
- Edyta Wdowczyk
- Aleksandra Nowak
- Olga Piętkiewicz
- Lidia Pluta
- Adam Śmigielski
Statystycy medyczni
- Wanda Sabak
- Bożena Kostana
- Wiesława Czerepińska
Kontakt
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie –Państwowy Instytut Badawczy
ul. W. K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa
Budynek CurieTerapii, I piętro (wejście A)
Godziny pracy: w dni robocze 7.30-19.00; w soboty 7.30-15.05 (w trybie wewnętrznym).
Koordynatorzy Zakładu Patomorfologii Nowotworów:
|
---|
Informacje nt. wyników badań dostępne pod numerami telefonów:
|
---|
O pracowni
Zakres działalności
Sekcja Organizacyjno-Administracyjna realizuje całokształt zadań administracyjnych z zakresu diagnostyki patomorfologicznej zarówno od strony organizacji pracy, jak również koordynacji pracy w ramach poszczególnych Pracowni diagnostycznych Zakładu Patomorfologii Nowotworów. Zespół Sekcji odpowiada za opracowywanie, wdrażanie, utrzymanie i doskonalenie systemu zapewnienia jakości, w tym zapewnianie udokumentowanej okresowej wewnętrznej kontroli jakości badań patomorfologicznych zgodnie ze standardami organizacyjnymi oraz standardami postępowania w patomorfologii;
Do najważniejszych zadań administracyjnych należą: opracowywanie wewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Zakładu, prowadzenie obiegu dokumentów pomiędzy Pracowniami Zakładu i innymi komórkami organizacyjnymi Narodowego Instytutu Onkologii, opracowywanie i nadzór merytoryczny nad planami zakupowymi i prawidłową ich realizacją. Sekcja Organizacyjno-Administracyjna realizuje prace z zakresu uaktualniania obowiązujących procedur i umów na wykonywanie badań diagnostycznych, opracowywania dokumentacji konkursowej na świadczenia medyczne z zakresu działalności Pracowni Zakładu. Wykonuje i odpowiada za prowadzenie statystyk i rozliczeń wykonywanych badań na rzecz Klinik NIO-PIB Warszawa i innych podmiotów leczniczych, jednostek czy osób prywatnych. W ramach tego zadania przygotowywane są comiesięczne raporty z ilości wykonywanych procedur medycznych przez poszczególne Pracownie Zakładu. Sekcja Organizacyjno-Administracyjna odpowiada za bieżącą kontrolę i aktualizację zakresów obowiązków pracowników, kart oceny ryzyka zawodowego i instruktaży stanowiskowych, jak również za monitorowanie i kierowanie pracowników na okresowe i kontrolne badania lekarskie. Pracownicy Sekcji Organizacyjno-Administracyjnej prowadzą sprawy kadrowe Pracowników Zakładu w zakresie grafików czasu pracy oraz urlopów. Działalność organizacyjna Sekcji realizowana jest na wielu płaszczyznach. Należy tu wymienić w pierwszej kolejności działalność koordynatorów diagnostyki patomorfologicznej, patomorfologiczno-genetycznej i cytologicznej, sekretariatów medycznych: histopatologicznych i konsultacyjnych, jak również punktów rejestracji badań i pacjentów. W sferze zadań organizacyjnych pozostaje również organizowanie i nadzór nad szkoleniami, zebraniami organizacyjnymi w strukturach Zakładu, jak również spotkaniami kliniczno-patologicznymi. W ramach Sekcji prowadzone są prace związane z nadzorem nad administrowaniem urządzeń informatycznych (biurowych i laboratoryjnych – linia technologiczna „workflow”).